[email protected]

רוגוזין 18, אשדוד

ביטוח נסיעות לחו"ל: סקירת החברות המובילות

כשטסים לחו"ל, חייבים ביטוח ● אלה הן חמש החברות המובילות בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל

השוואת ביטוחי נסיעות

רוצה עוד מידע בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל: סקירת החברות המובילות? מלא/י את הטופס ונציג יחזור אליך:

מי הן החברות המובילות בישראל שמציעות ביטוח נסיעות לחו"ל, ומהו כולל?

Picture of דניאל איסלר

דניאל איסלר

דניאל איסלר, כותב ויוצר תוכן מקצועי בתחומי הפיננסים, הפנסיה והביטוח. דניאל מילא תפקיד של כותב וראש דסק שוק ההון באתר TheMarker שנים ארוכות, ולאחר מכן הפך לכותב ומנהל תוכן עצמאי בתחום. בין היתר כתב מאמרים וסיפק חומרים מקצועיים עבור בית ההשקעות אלטשולר שחם, קבוצות הפיננסים נטו וקלי, קבוצת שופרסל, חברת האשראי ישראכרט, חברות הביטוח "ביטוח ישיר" ו"תשע" ועוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מוצר ביטוחי שמטרתו לשמור על בריאותו של המבוטח במהלך השהות מחוץ למדינת ישראל. גם ביטוח הבריאות הפרטי היוקרתי ביותר לא יכסה עבורנו הוצאות על טיפולים רפואיים בחו"ל.

במרבית המקרים, ביטוח הנסיעות לחו"ל יירכש עבור נסיעה ספציפית. לפני מועד החופשה או טיול העסקים, ממלאים שאלון קצר בנוגע למסע אתר של חברת ביטוח או סוכן. השאלון כולל שאלות לגבי מין המבוטח, גיל, מצב בריאותי בשגרה, הריון, תרופות שהמבוטח לוקח באופן קבוע, יעד הטיסה, אורך השהייה בחו"ל, אופי הנסיעה (נופש, עסקים, ספורט אתגרי), הכיסויים הרצויים כחלק מהפוליסה ועוד. בהתאם לתשובות הניתנות בתהליך הרכישה, תוצע ללקוח פרמיה יומית של דולרים בודדים, שאותה מכפילים במספר ימי השהייה בחו"ל.

רוב מוחלט של חברות הביטוח הישראליות מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל, גם למי שאינם לקוחות שלהם בשגרה. לצדן, יש גם חברות שפעילותן העיקרית היא ביטוח נסיעות לחו"ל. בכתבה זו נסקור כמה מהחברות הבולטות בשוק, מה הן מציעות וכמה זה עולה.

נתונים בכתבה מובאים מאתר השוואת מחירי הביטוח WOBI ומאתרי החברות, כפי שנסקרו במרץ 2024. המחירים מתבססים על בקשת הצעות מחיר לסופ"ש ארוך (4 ימים) ביעד אירופי, לגבר בשנות ה-30 לחייו. הכיסויים הכלולים הם רובד הביטוח הבסיסי לטיפולים, ביקורי רופא ותרופות, וכן הרחבות איתור וחילוץ, חבות כלפי צד ג' וכבודה.

מנורה מבטחים

קבוצת מנורה היא מחברות הביטוח הוותיקות בישראל. בפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלה היא מציעה החזר כספי מיידי במקרים רפואיים או במקרה של אובדן כבודה; התייעצות עם רופא 24/7 בשיחת טלפון או בווטסאפ; הרחבות וכיסויים נוספים (כמו לנשים בהריון, ספורט אתגרי, איתור וחילוץ ועוד); ביצוע כל השירותים והפעולות בלחיצת כפתור באפליקצייה. בביטוח שנבדק כלולים כיסוי רחב לביטול כולל כרטיסים למופעים וכדומה; המשך טיפול רפואי בישראל במקרה של תאונה; חבות כלפי צד שלישי ללא עלות.

מחיר לסופשבוע ארוך באירופה, בוגר: $9 | גבול כיסוי מירבי: $5,000,000 | השתתפות עצמית: $30 או ללא – תלוי בפוליסה

כלל ביטוח

חברת הביטוח כלל גם היא ותיקה בשוק. היא מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל שכולל החזר מיידי באירועים רפואיים ובאיחור מזוודה; גישה לרופא אונליין בעברית 24/7; שירות רפואי ייחודי בארה"ב מחברת United Health Car; וכן את כרטיס כרטיס כללPAY -, כרטיס דיגיטלי נטען לתשלום מיידי על שירות רפואי או רכישת תרופות בחו"ל. בביטוח שנבדק כלולים הוצאות רפואיות ואשפוז UNLIMTED וכאמור החזר מידי באירועים רפואיים.

מחיר לסופשבוע ארוך באירופה, בוגר: $10 | גבול כיסוי מירבי: ללא הגבלה | השתתפות עצמית: $50

הפניקס

הפניקס מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל שבליבו אפליקציה ייעודית לטיפול בכל מקרי הביטוח בעת השהות בחו"ל ולאחריה. גם כאן מוצע כיסוי ביטוחי רפואי ללא הגבלת מחיר; מוקד טלפוני זמין 24/7 בעברית גם בוואטסאפ; תשלום מיידי על מזוודה שמאחרת ועוד. האפליקציה של הפניקס מאפשרת לקבוע תור לרופא, לרכז את כל המסמכים החשובים לנסיעה, לפנות לחברה 24/7, ולרוכשי כיסוי כבודה – לקבל פיצוי של 200$ במקרה של איחור כבודה לחשבון ה-bit ועוד.

מחיר לסופשבוע ארוך באירופה, בוגר: $10 | גבול כיסוי מירבי: ללא הגבלה | השתתפות עצמית: ללא

הראל ביטוח ופיננסים

הראל היא חברת הביטוח מהגדולות בישראל במונחי נכסים. היא מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל שכולל שירותי ​​איתור רופא מתאים במדינת היעד וקבלת תשלום מראש; מוקד חירום וחילוץ הפעיל 24 שעות ביממה; החזר מיידי של עד $155 באפליקציית ביט על מזוודה שמאחרת; המשך טיפול רפואי בישראל אחרי הטיול; ו-10%ממחיר הביטוח בקאשבק להוצאות בנסיעה הבאה​​​​​​​​​. הכל ניתן לביצוע באזור האישי באתר של הראל, או באפליקציה ייעודית.

מחיר לסופשבוע ארוך באירופה, בוגר: $11 | גבול כיסוי מירבי: $5,000,000 | השתתפות עצמית: $50 או לפי תנאי פוליסה ספציפיים

מגדל חברה לביטוח

מגדל מציעה ביטוח נסיעות מקיף, שכולל ביטוח פרימיום במחיר מוזל לנסיעה עד 14 ימים ועד גיל 60 בפרמיה מוזלת; החזר עבור כרטיס נסיעה שבוטל במקרה של אירוע רפואי בעקבות מגיפה; אפליקציית מגדל PAY המאפשרת הגשת תביעות להוצאות רפואיות וקבלת החזר מהיר, תשלום מידי בגין איחור כבודה, איתור של רופאים בחו"ל והתייעצות רפואית אונליין; כיסוי גבוה לאיתור וחילוץ כולל נפגעי סמים.

מחיר לסופשבוע ארוך באירופה, בוגר: $11 | גבול כיסוי מירבי: $5,000,000 | השתתפות עצמית: $30 או ללא, לפי תנאי פוליסה ספציפיים

כל הכתוב בעמוד זה אינו מהווה שיווק השקעות ו/או שיווק ביטוח ו/או ייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או תחליף לשיווק כאמור ו/או ייעוץ מס, בכפוף להוראות הדין והמתחשבים בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם.

תפריט נגישות

רוצה עוד מידע בנושא?

מלא/י את הטופס ונציג יחזור אליך:

*המידע יועבר לאיש מקצוע בעל רישיון שנמצא בפיקוח של רשות שוק ההון, ולא ייעשה בו שימוש מעבר לכך.

הראלהפניקסמגדלמנורה מבטחיםכלל ביטוחאיילוןהכשרה
לאיזה כיסויים בחברות הביטוח ניתן להתקבל ללא הצהרת בריאות וללא החרגות?כתבי שירות הנמכרים בצמוד לביטוחי הבריאות – רופא מלווה אישי, רפואה אישית אונליין, אבחון מהיר, רפואה משלימה, ביקור רופא בביתצירוף תינוק שנולד ללא הצהרת בריאות ולתכניות הבריאות בהן הוריו היו מבוטחים בזמן הלידה, תוך 60 ימים מהלידה (כפוף לתקופת אכשרה ותנאים הכלליים לתכניות הבריאות). בהתפתחות הילד – צירוף ללא הצהרות בריאות. כתבי שירות ללא הצהרת בריאותנספח אמבולטורי, כתב שירות רפואה משלימה, כתב שירות ייעוץ אונליין, כתב שירות קונסיליום וכתב שירות אבחון מהיר ושירותים בעת אשפוזכל כתבי השירות ללא יוצא מן הכלל. נספח טופ לילד.כתב שירות רופא מומחה און ליין. כתב שירות אבחון ישיר, כתב שירות רפואה משלימה, כתב שירות ליווי אישי פלוס נספח חמ"ל בר גפןללא חיתום: נספח אמבולטורי, כתב שירות רפואה משלימה, כתב שירות אבחון מהיר, כתב שירות Online, נספח אבחונים וטיפולים להתפתחות הילד.אבחון מהיר, רופא מומחה דיגיטלי, ליווי רפואי אישי פרימיום
האם קנאביס מכוסה בביטוחים הפרטיים?אין, קנאביס קיים במסגרת נספח טיפולים פרימיום.בכיסוי הבסיס: תכשירי מזון רפואי ו/או ויטמנים ו/או מינרלים (בשילוב טיפול תרופתי) בתרופות אקטסרה: כיסוי לקנאביס רפואי לטיפול במחלה ו/או הקלה בתסמינים הנובעים ממחלה – 1,000 ₪ לחודש ועד 30,000 ₪ (השתתפות עצמית 100 ש"ח) קיים.
כיסוי לתרופות מאושרות מבוססות קנאביס.
קיים כיסוי לויטמינים, קנאביס רפואי בהרחבה של תרופה בהתאמה אישית.איןקנאביס.אין
מה תאכלס ההשתתפות העצמית בכיסוי תרופות בחברות הביטוח?במקרה של תרופה שעלותה מעל 10,000 ₪, לא תחול השתתפות עצמית. 400 ₪ עבור תרופה שאינה בסל הבריאות, 800 ₪ עבור תרופות אוף לייבל.ללא השתתפות עצמית לתרופות למחלת הסרטן. 300 ₪ השתתפות עצמית לתרופות שעלותן החודשית עד 5,000 ₪ (בהוספת כיסוי "תרופות אקסטרה" – 300 ₪ השתתפות עצמית לתרופות שעלותן החודשית רק עד 1,000 ₪ בלבד). תרופה גנרית- 20% השתתפות עצמית.התכנית אינה כוללת השתתפות עצמית. תרופות (תרופה שאינה כלולה בסל שירותי הבריאות, תרופה הכלולה בסל שירותי הבריאות, תרופה שהוגדרה כאוף לייבל, תרופה יתומה) שעלותן מעל 300 ₪ יכוסו במלואן מהשקל הראשון.300 ₪ למקרה ביטוח לחודש, אין השתתפות עצמית בגין תרופה לטיפול במחלת הסרטן. השתתפות עצמית ללא שינוי גם כשקיימת תרופה חליפית/גנרית בסל.300 ₪ לכל תרופה שעלותה נמוכה מ-600 ₪. ללא הבדל אם קיימת חליפית/גנרית.350 ₪ למרשם חודשי לתרופה. 800 ₪ לתרופות מיוחדות שאושרו בסעיף 29ג' (א') תרופאה אונקולוגית – המטואונקולוגית – ללא השתתפות עצמית.תרופות שאינן בסל הבריאות או שהבוויתה שונה במקרה שעלות התרופה החודשית מעל 600 ₪ - ללא השתתפות עצמית. תרופה שעלותה נמוכה מ-600 ₪ השתתפות עצמית של 300 ₪ למרשם לחודש (למעט תרופות אוף לייבל 600 ₪ למרשם לחודש).